George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Povești cu, și despre viață

Cum multe sunt cărările Youtube-ului, am ajuns să dau peste un filmuleț extraordinar. Nu filmulețul în sine, ci povestea din spatele acestuia.

Ce este gunoiul? (O să vedeți de ce întreb asta)

Practic, acele lucruri pe care le-am folosit și acum le aruncăm pentru că nu mai avem nevoie de ele. Ei bine, ar trebui să fim mai atenți ce (sau pe cine) aruncăm la gunoi. Nu toate lucrurile vechi sunt nefolositoare, cum nici toate lucrurile noi nu sunt folositoare. Cel mai bine o demonstrează asta un grup de oameni își duc traiul reciclând diferite materiale de la groapa de gunoi a orașului.

Aceștia au făcut o adevărată filarmonică. Iar sunetul produs de aceste instrumente muzicale este unic. Ceea ce este cu adevărat extraordinar, este faptul că formația este alcătuită din copii! Copii care trăiesc în mahala. Frate, dacă nici asta nu te motivează, atunci nu știu ce. Tu, care ai atâtea posibilități și alegi să stai, iar ei cu atât de puține opțiuni au ales să facă un lucru măreț, cum poți să nu stai și să te întrebi ”bă, eu oare am dat tot ce am putut?”? Trebuie să facem ceva să ne schimbăm.

Filmulețul vorbește de la sine. Vă invit să aruncați un ochi pe el.

S-auzim numai de bine! Nu de alta, dar de rău ne-am săturat.

Single Post Navigation

Leave a Reply

