George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

FJSC, facultatea vieții

logo-fjsc1(1)Azi s-au petrecut multe, atât în facultate cât și în viața de zi cu zi. Multe neplăceri. Iar azi o să-mi vărs frustrările pe facultatea mea ”adorabilă”.

Nu vreau să fiu ipocrit și să zic că nu am învățat nimic de la facultatea asta, dar, pot să zic foarte sigur că profesorii (nu toți, dar mulți dintre ei) se cred la mă-sa acasă. Asta pentru că își permit să jignească niște studenți care au venit să învețe și să se dezvolte. Nu contest cunoștințele lor în domeniu, dar pot să zic că au o atitudine de tot rahatul.

Mai precis, azi, s-a găsit un profesor să strice spiritul sărbătorii, printr-o atitudine de mahala, cu niște vorbe aruncate, din nou, ca la mă-sa acasă, și cu un stil de mai mare finețea. Oricine ai fi tu, sau cât de important te-ai crede, nu poți să-ți permiți să jignești un student, și să ai un comportament de nesimțit arogant. Și nu este prima dată.

Copii, eu vă sfătuiesc, așa ca un student care a trecut prin Facultatea de Jurnalism și Știintele Comunicării, să vă gândiți foarte bine și la alte opțiuni. Nu zic că ar fi cea mai rea, dar întrebați și în alte părți ce și cum. Cele mai agreabile persoane din facultate, pot să spun că și cele mai drăguțe, sunt doamnele bibliotecare care știu să dea bună ziua fără să aștepte de la tine, și care sar în ajutor când ai nevoie. Secretariatul are un stil de a te respinge în așa fel încât să-ți dorești să nu mai treci niciodată pe acolo.

Nu pot să zic că nu am întalnit profesori extraordinari. De exemplu, Matei Stoicovici, un fost profesor de PAO care m-a ajutat foarte mult în ceea ce înseamnă InDesign, Photoshop și tot ce tine de design pentru o revistă. Facultatea a pierdut foarte mult odată cu plecarea lui. Sau profesoara de  Tehnici ale succesului, Aurelia Vasile, care a știut să-și facă plăcut seminarul la care am participat semestrul acesta și la care am venit de plăcere. Nu, nu pup pe nimeni în cur, doar spun ce mi-a plăcut.

În rest, ori sunt idiferent, ori nu mi-a plăcut deloc.

Apoi, mai este noua organizare a facultății care presupune ca studenții să-și aleagă din primul an specializarea pe care vor să meargă (Jurnalism, Relații publice sau Publicitate). Dacă aveți minte, nu vă duceți la publicitate. Sunt multe alte facultăți mult mai bune decât asta pe acest domeniu (Chiar unul dintre profesorii de publictate a confirmat asta). Materiile sunt aceleași ca și înainte și poți să afli abia mai târziu că nu ai ajuns unde voiai. Noi măcar am avut la dispoziție un an și jumătate să ne dăm seama ce și cum.

De note nici să nu mai vorbim. O colegă a aflat acum vreo 2 săptămâni că are două restanțe, motiv pentru care a pierdut și bursă, deși înainte i se spusese clar de la secretariat că nu mai are nicio restanță. La capitolul informare, FJSC stă la un nivel foarte jos!

Facultatea nu face prea multe să te ajute, iar dacă tu nu te zbați să obții ce ai nevoie, nici că nu vei primi.

Asa că, dacă vreți să intrați aici, eu vă sfătuiesc să mai verificați și alte opțiuni și să vedeți și alte păreri ale studenților despre celelalte facultăți.

S-auzim numai de bine! Nu de alta, dar de FJSC ne-am săturat.

Single Post Navigation

11 thoughts on “FJSC, facultatea vieții

  1. Că bine le-ai zis George!

  2. Poate ca ai dreptate, dar te contrazic in ce priveste comportamentul bibliotecarelor. Unde ai vazut atata amabilitate? Da, tu poate ai vazut, eu inca nu…mai astept, poate intr-un an si jumatate voi vedea si minunea asta.

  3. Ai nota 10+ de la mine.

    Credeam ca sunt eu frustrata dupa 2 ani jumatate de facultate, dar se pare ca nu e asa. Nu vreau sa cred totusi ca am pierdut 2 ani jumatate din viata prin alegerea acestei minunate facultati… Sunt pe zi ce trece mai dezgustata de tot ce are legatura cu FJSC.

    Asta e, am intrat in hora si acum trebuie sa jucam pana la capat.

    P.S : Si da, cursul de PAO a fost cel mai tare din astia aproape 3 ani de facultate.

  4. chiar ca de fjsc ne-am saturat!

  5. BIG UP, Georgeeee! :))

  6. angelgirl0070 on said:

    Asa e peste tot. Uneori e chiar mai rau. Mie imi place foarte mult la FJSC. Materia nu e prea grea, profii nu sunt prea nesimtiti, colegii sunt super, avem cateva examene, deci nu vad de ce se plange toata lumea. Eu am avut o experienta de cacat la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine ( aveam 8 examene in sesiune, aveam tone de carti de citit, se presupunea ca noi de cand am intrat pe usa facultatii stiam sa vorbim perfect in ambele limbi pe care le-am ales, si daca vi se pare ca profii de la FJSC sunt nesimtiti, dati o fuga pana la FLLS sa vedeti acolo). Cand am venit la FJSC am sperat sa fie macar putin mai bine decat acolo si chiar e mult mai bine. Nu as schimba FJSCul pentru nimic in lume. Asta e doar parerea mea.

  7. Inca un semestru ! La revedere si-un praz verde!

  8. no, nasol :(.

  9. ai uitat de Bufix 🙂

Leave a Reply

