George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Sfârșitul lumii și România

SfârșitMai sunt 5 zile până la data la care Mayașii au ramas cu calendarul. Asta probabil din cauză că au murit de vreo boală. Mă rog, nu e treaba mea, dar vă rog eu din tot sufletul sa nu mă agasați cu mesaje pe facebook și pe alte rețele de genul ”Vine sfârșitul lumii” pentru că prea puțin îmi pasă.

Urăsc să vă stric cheful dar nu va fi niciun sfârșit. Nașpa, nu?

Ei bine, se pare că ”apocalipsa” de pe data de 21 va fi doar o schimbare. La fiecare 28.000 de ani, Soarele se aliniează cu Pământul și centrul Căii Lactee, ceea ce marchează încheierea unui nou ciclu. Deci, cum Pământul are cam 4.5 miliarde de ani, se pare ca au mai fost multe ”apocalipse”. Iar mie mi se pare că Terra a rezistat destul de bine la atâtea ”sfârșituri”. Aveți aici niște păreri ale unor astrologi.

Pentru cei ce cred în prezicerile lui Nostradamus, eu încă nu am văzut niciun cal dansator care să se învărtă în cerc de 9 ori. Aici să nu intrăm în interpretări pentru că fiecare e liber să creadă ce vrea. Dacă tu crezi ce zice el, poți să te sinucizi de pe acum, pentru că este același lucru.

Iar pentru cei credincioși, se pare că un profet indian care a prezis că România va fi ocolită de apocalipsă.

”În acele timpuri de mari schimbări, un sfert din omenire va dispărea fulgerător, iar după aceasta, la a doua încercare, din cei rămaşi în viaţă şi îngroziţi se vor suprima încă aproape un sfert, restul se vor orienta trup şi suflet către Dumnezeu – de la cel aflat la sânul mamei şi până la cel mai îndârjit tiran ce păşeşte pe scoarţa pământului. România va trece prin mai multe faze de transformări fundamentale, devenind, în cele din urmă, graţie spiritualizării ei exemplare, un veritabil focar spiritual, ce va putea fi comparat cu miticul Nou Cannan, iar Bucureştiul se va transforma într-un centru esenţial al acestui foc” – Sundar Singh

Așa că vă rog să nu începeți cu argumente stupide și statusuri enervante. Gândiți că d-aia aveți creieri. Nu-i lăsați pe alții să gândească pentru voi și documentați-vă cand e vorba de orice lucru care poate fi supus rațiunii.

 

S-auzim numai de bine! Nu de alta, dar de rău ne-am săturat!

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “Sfârșitul lumii și România

  1. Ne auzim cu bine pe 22 ! :))

Leave a Reply

