George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Propunere indecentă

Azi am o propunere mai mult decât interesantă. Oricine este invitat să participe și cu cât mai mulți, cu atât mai bine.

Cum ar fi dacă am scrie cele mai nebune chestii pe care le-am făcut în ultima vreme? Eu zic că ar fi interesant, și amuzant, să auzim fiecare ce poveste are.

Am zis în ultima vreme, dar poate să fie și mai demult. Nu contează, experiență nebună să fie și nu contează dacă este ciudată. Ba din contră, cu atât mai bine.

O să încep eu prin a vă povesti ce am făcut când eram prin clasa a 12-a. Eram la ziua unui coleg, pe undeva pe la Universitate. Stăteam cu un prieten pe acolo, George, ne dădeam noi rotunzi (eu chiar eram mai rotund), și ne-am pus pe băut. Am băut de pe la vreo 10 până pe la 2 noaptea. Era undeva prin decembrie.

După atâta băutură, și cum era cald în local, am hotărât să ieșim afară să ne răcorim. Am mers pe niște străduțe din zonă, și am ajuns aproape de Universitate. Ce ne-am gândit noi, să ne dezbrăcăm și să alergăm pe acolo. Desigur, la acel moment părea o idee super tare. Cu cât crești, cu atât realizezi ce idioțenii ai făcut. Oricum, amintirea e amintire și asta e ce te face să simți că ai trăit.

Ne-am dat pantalonii în vine, și am luat-o la fugă ca disperații pe străzi. Am ajuns cumva și pe la Universitate pentru că îmi aduc aminte că am văzut clădirea Universității. Am râs ca nebunii și apoi ne-am întors la local. Nu mai conta nimeni și nimic, trăiam momentul.

A fost o experiență interesantă și nu aș schimba nimic din ce a fost.

De ce vă zic asta? Pentru că toți avem chestii nebune pe care le-am făcut, și mă gândeam că este interesant să le împărtășești. Câteodată ca să scapi de nebunie, trebuie să fii un pic nebun.

Aștept să aud câteva povești și de la voi!

 

S-auzim numai de bine! Nu de alta, dar de rău ne-am săturat.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Propunere indecentă

  1. nu renunț la ritual …

Leave a Reply

