George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Film – Ghost Rider: Spirit of Venegeance

Mă țin de ceva timp să vă spun de un film pe care l-am văzut recent. Este partea a doua din Ghost Rider. Cam târziu, știu, dar asta e. Oricum, prima parte mi-a plăcut și a avut ceva actiune + un strop de imaginație din partea regizorului și m-am gândit să văd și continuarea.

Ei bine, partea a doua, numită și Spirit of Vengeance, este un mare FÂS! Mare parte din film a fost filmat în România, dar nu asta ar fi problema, ba chiar este un plus pentru că oferă un pic de originalitate filmului.

Cred că dacă mă scobesc în nas, o să găsesc un muc cu mai multă inspirație decât au avut regizorii Mark NeveldineBrian Taylor cu acest film. Ei sunt cunoscuți pentru producția seriei Crank și Jonah Hex, filme care mi-au satisfăcut pofta de acțiune. Dar cu acesta, a reușit să mă facă să-mi doresc să bat animăluțe drăgălașe și pufoase doar ca să-mi satisfac setea de distrugere.

Un mare plus care îl are filmul sunt actorii. Mai bine zis, numele lor. În primul rând, legenda vie, Nicolas Cage; Idris Elba, care este un badass, cu roluri jucate în filme cu nume mari, de genul Thor sau RocknRolla; și Ciarán Hinds, cu roluri în filme precum John Carter și Road to Perdition.

Cam atât când vine vorba de plusuri, în rest doar minusuri. Efecte speciale, jocul actoricesc, modul în care a fost filmat și multe altele.

Uitați-vă la trailer să vedeți ce vreau să zic. Pierdere de timp, nimic altceva.

S-auzim numai de bine! Nu alta, dar de rău ne-am săturat.

Single Post Navigation

Leave a Reply

