George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Colindați să ajutați!

Mă tot gândeam să donez ceva de sărbători, dar cum fondurile mele sunt egale cu orice număr înmulțit cu 0, am căutat câteva soluții. Una dintre ele vine din partea Coca-Cola, care premiază un articol cu 100 euro. care ulterior vor fi donați. Așa am ajuns să mă înscriu și eu.

52_p1000433-

Motivul meu pentru care cred că există o lume mai bună? Observația. Am cunoscut multă lume, din care nu știu dacă există puțini ce nu sunt dispuși să ajute. Însă știu o persoană care vrea să facă bine pentru că așa este ea formată, să facă bine.

Daniela Pătrănoiu este un exemplu de fată exceptională. Anul trecut, pe zăpezile alea uriașe, s-a dus cu mașina personală până la un adăpost de animale de la marginea Bucureștiului, să-i ajute pe căței. A stat și a înghețat câteva ore bune acolo, doar să ajute niște animale pe care mai nimeni nu le băga în seamă. Ea nu este o fată voinică, ba din contră, dar așa cum este ea, a contribuit cum a putut, a pus mâna pe lopată și nu s-a dat în lături.

Nu a ezitat niciodată să doneze sau să ajute pe oricine se afla în impas. Eu cred că mulți ar trebui să luăm exemplul ei. Dar ce este mai important, că nu așteaptă nimic în schimb. O face pentru frumosul moral și întodeauna are zâmbetul pe buze. Bravo!

Coca-Cola a lansat o campanie care se numește Motive să credem. În cadrul acestei campanii au făcut Automatul CocaCola. Este un aparat care cuantifică intensitatea cu care cântă fiecare grup de colindători și îi transformă în donație pentru o cauză bună.

Eu chiar cred că oamenii se vor opri să colinde. Am încredere în spiritul omului și chiar vreau să sper într-un viitor mai bun. Tocmai prin acest gest, fiecare din noi poate demonstra că trăim într-o lume mai bună. Îi putem ajuta pe cel din jurul nostru doar oferind un pic din timpul nostru.

”Fii schimbarea care vrei să o vezi în lume.” – Mahatma Gandhi.

Acestea sunt locațiile și datele legate de Autonomatele Coca-Cola. Colindați să ajutați!

  • București, Plaza Romania – 11 decembrie
  • Constanta, Maritimo Shopping Center – 13 decembrie
  • Iasi, Palas Mall – 15 decembrie
  • Brasov, Unirea Shopping City – 17 decembrie
  • Ploiesti, Ploiesti Shopping City – 18 decembrie
  • Craiova, Electroputere Mall – 20 decembrie
  • Timisoara, Iulius Mall – 22 decembrie
  • Oradea, Lotus Mall – 23 decembrie

S-auzim numai de bine! Nu de alta, dar de rău ne-am săturat.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Colindați să ajutați!

  1. super tare ideea 😉 o sa scriu si despre tine si campania asta maine 😀

  2. Dana Patranoiu on said:

    George, iti multumesc. Acum am inca un motiv sa zambesc. Pe aceasta cale, anunt ca iar m-am angrenat la o actiune caritabila, de data asta pentru copiii bolnavi de cancer, la initiativa Roxanei Diaconescu. La sediul FSCC, la etajul 6, strangem bani, hainute si jucarii. Mai mult nu am ce sa spun.

    • Am eu ce să spun. Dacă cineva vrea să doneze pentru această cauză, să mă contacteze și ne vom întâlni să iau banii și apoi să-i duc Danei. Dacă există binevoitori, pot să meargă direct la Facultatea de Jurnalism și Știintele Comunicării (etajul 6, corp A, Politehnică Leu) și să doneze acolo. Mulțumesc!

Leave a Reply

