George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Vine iadul alb

Nici nu a început bine prima zăpadă din această iarnă în București că au și apărut statusurile pe facebook.

Sunt agasat de ăștia care postează pe wall mesaje d-alea gen ”Ningeee”. Mulțumesc că ai spus ceva ce este evident și, eventual, am să ies din vizuina mea bine acunsă sub pământ ca să văd acest minunat lucru care se întamplă, ca să vezi, iarna.

Nu înțeleg de ce lumea este așa uimită că ninge în decembrie. Dacă se întampla în august, da, eram într-adevăr uimit. Sau dacă trăiam în deșert, din nou, poate era ceva cu adevărat interesant. Cum ăia de la meteo au spus deja că o să ningă… care-i treaba? Și aceași care au pus statusurile astea, peste vreo câteva zile or să se plângă de zăpadă și or să pună statusuri de genul ”Nu mai vreau zăpadăăă”. Ipocriților! Dacă am deranjat pe cineva, ei bine… nu-mi pasă.

Bun, acum că am scăpat de frustrările mele legate de statusurile de pe facebook, să revenim la iadul alb.

Cum prin presă a apărut expresia cu iadul alb, m-am gândit să scriu și eu de el. Și frustratul de Bordea pomenea ceva de el.

În condițiile în care există un iad, presupun că nu este alb. Iar cum lumea percepe ca iadul fiind roșu, și raiul alb, de ce nu i-au zis raiul alb? Adică, o chestie pufoasă și albă care în general aduce bucurie oricărui om, mai ales în preajma sărbătorilor, este acuzată că aduce iadul. Pe lângă asta, vine de sus, nu de jos (unde se presupune că ar fi iadul).

Mai apoi, cei ce au făcut astfel de știri, de unde știu ei cum arată iadul? Au fost până acolo? Dacă da, ar trebui exorcizati… și cât mai repede. Poate astfel presa o să o ia pe drumul cel bun.

Oricum, până când se va instala ”iadul alb”, eu zic să profitați de zăpadă. Faceți un om de zăpadă, bulgăriți-vă, sau stați în casă, cu un vin fiert în mână și bucurați-vă de moment.

Până data viitoare, s-auzim numai de bine! Nu de alta, dar de rău ne-am săturat.

 

Single Post Navigation

3 thoughts on “Vine iadul alb

  1. eu sper doar sa nu raman inpodmolita prin Valcea :))
    ce e si mai amuzant e cand ii auzi pe domnii care se ocupa cu dezapezirea:
    Octombrie: suntem pregatiti cu 35535 de uitilaje pt dezapezire, am alocat 3564 tone de nisip
    Decembrie: vremea rea ne-a luat prin surprindere :))

    • Ce e mai amuzant, sau trist, este că se întâmplă asta an de an… Oare când vor face și ei ceva? Că de spus, au multe… dar de făcut… NEM!

  2. Pingback: Ce ne-aduce iarna «

Leave a Reply

