George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Ce vrei să te faci când o să crești mare?

Astronaut-EVANu cred că există persoană care să nu fi fost întrebată lucrul ăsta. Desigur, răspunsurile au fost diverse, de la învățător până la… nu știu, curcubeu?

Ei bine să vă zic eu ce aș fi vrut să devin când eram mic. Astronaut.

De ce? Întodeauna mi-au plăcut stelele. Există ceva misterios în ele și mă făcea să mă întreb dacă nu cumva există și altcineva acolo. Acele chestii verzi, cu formă umană, cu antene și cu ochii bulbucați. Și astăzi mai stau să admir stelele și contemplez la ce ar putea să existe în spațiu.

Apoi, erau costumele alea super tari. Aveau formă ciudată și aveai impresia că ești un fel de robot care are superputeri. Mă vedeam cum mergeam, sau mai degrabă cum săream, pe lună și cum mă băteam cu extratereștrii.

Să nu uităm de rachete. Masive și cu un motor care scotea flăcări… badass. Numai gândul că puteam să pilotez o chestie d-aia mă făcea să cred că sunt cel mai tare din lume.

Ei bine, presupun că visele din copilărie rar se împlinesc. Nu a durat mult până am găsit alte pasiuni și am ajuns să învăț și să mă specializez în cu totul alt domeniu.

Sunt sigur că toți am avut vise diferite. Unii mai ciudate, alții unele care chiar s-au împlinit. Ideal ar fi să-ți urmezi visul, dar dacă nu faci ceea ce-ți place, măcar fă să-ți placă ceea ce faci.

Mă întreb, oare voi ce visați să ajungeți când erați mici?

S-auzim numai de bine! Nu de alta, dar de rău ne-am săturat.

Single Post Navigation

Leave a Reply

