George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

ARD-ul și mizeria

Se pare că o să fac un serial, gen Elodia, cu ăștia de la ARD. Nu e vina mea, ei continuă să mă deranjeze pe oriunde merg. Pe lângă asta sunt și un pericol pentru oameni.

Mă duceam spre casă, am vrut să intru la metrou la Crângași, iar când să intru era să-mi rup gâtul pe scări. Mă uit, peste tot numai flyere cu ARD.

IMAG0094

Înțeleg că vin alegerile dar nu mă târâți în mizeria voastră, vă rog. Mă refer și la propriu si la figurat. Murdăria lor politică se întinde și pe străzi. Să nu ii aud vreodată cu vreun slogan de genul ”Vrem o țară curată”, că ii injur de nu se văd.

Plouase, se udase scările, iar dacă nu erai atent și călcai pe abțipildurile alea, puteai să aluneci, să cazi, să-ți rupi gâtul. Măcar faceți curățenie în urma voastră!

IMAG0095

Pentru o țară curată, eu zic să scăpăm de ăștia. Campanii de tot rahatul și nici măcar nu au un impact. Dacă vor să schimbe ceva, să înceapă cu ei. Apropo, tin să precizez că nu am nicio aparteneță politică, dar ARD-ul continuă să mă calce pe nervi.

Până data viitoare să auzim numai de bine! Nu de alta, dar de rău ne-am săturat.

Single Post Navigation

Leave a Reply

