George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Amintiri de 1 Decembrie

Îmi aduc aminte, de pe vremea când Iliescu era președinte, cum am fost la o paradă cu fratele meu. Eram mic, așa că eu mă duceam să văd avioanele, batalioanele, mașinile, caii și tancurile. Fratele meu, când era mic, era pasionat de tancuri. Așa că dacă tot avea să se ducă el să le vadă, ai mei îl obligau să mă ia și pe mine. Țin să precizez că fratele meu este mai mare ca mine cu 4 ani.

Eram prin zona Arcului de Triumf când a trecut Ion Iliescu prin preajma noastră. A început să dea mâna cu lumea, iar eu vânzând asta m-am băgat acolo să întind și eu o mână. Din păcate nu am apucat să dau mâna cu el dar fratele meu a reușit. Era foarte fericit. Eu eram oarecum supărat pentru că nu am ajuns. Apoi au trecut niște avioane și mi-a dispărut tristețea.

Am mai stat puțin să privim parada și apoi ne-am îndreptat frumos spre casă.

Și acum ca să fiu în ton cu lumea. LA MULȚI ANI, ROMÂNIA!

Ah, și să nu uităm! BASARABIA, PĂMÂNT ROMÂNESC!

Deoarece am primit leapșa de la Loredana, dau mai departe către Alexandra, Iulia, Lavinia, RoxanaAlexandra  și cine mai are amintiri. :)

Single Post Navigation

2 thoughts on “Amintiri de 1 Decembrie

  1. George, sincer, postul ăsta îmi place muuult mai mult decât ăla cu Carrefouru’. 🙂 Mi-a plăcut încheierea, dar să știi că îi lipsește ceva: Salvați Roșia Montană! (ce-o să mă înjure fetele ;)) ).

  2. Pingback: Cu steagurile-n vânt « Fata cu ardeiul iute

Leave a Reply

