George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Foamea la cumpărături

Sfat: Nu vă duceți niciodată la cumpărături, mai ales într-un hipermarket gen Carrefour, Billa, etc., când vă este foame.

Am fost acum câteva zile la cumpărături și, după vreo oră de plimbat printre rafturi, mă trezesc la casă că am coșul plin cu chestii pe care nu-mi pusesem în cap să le iau.

Aveam niște cipsuri, cornuri și alte chestii de mâncare pe care în mod normal nu le-aș fi cumpărat. Uite așa stateam eu și mă gândeam cum foamea îți poate aduce un bon fiscal cu o cifră aproximativă cu banii pe care îi ai pentru o lună întreagă.

Desigur, asta privind din punctul meu de vedere, ca student, care poate cheltui o sumă destul de mică pe lună. Că de, nu ai ce să-i faci, trebuie să termini facultatea aia că să obții diploma atât de necesară în atâtea joburi dar aproape nefolositoare la niciunul.

Oricum ar fi, nu vă duceți înfometați la cumpărături. Asta în cazul bărbaților. Iar voi fetelor, puteți să mergeți oricum pentru că asta nu va afecta faptul că o să cumpărați chestii drăguțe, drăgălașe și adorabile și care, probabil, sunt nefolositoare. Îmi cer scuze pentru această stereotipie dar știți și voi cum stă treabă. Deși, cred că se poate aplică și în cazul vostru acest lucru.

Alt sfat: Mâncați acasă, și plecați cu o listă pe care să scrie exact ce vreți să cumpărați.

Distracție la cumpărături, și s-auzim numai de bine!

Single Post Navigation

5 thoughts on “Foamea la cumpărături

  1. haha
    ” Iar voi fetelor, puteți să mergeți oricum pentru că asta nu va afecta faptul că o să cumpărați chestii drăguțe, drăgălașe și adorabile și care, probabil, sunt nefolositoare.” – ce-am mai ras :)))

  2. Pingback: Ce-mi doresc eu, mie, dragă Românie? « loredana bobei

Leave a comment