George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Presa din România

Cum navigam eu așa pe internet, m-am gândit să mai citesc puțin știrile. Când văd mare pe site-ul realității “SCANDAL cu topoare și bâte. 100 de persoane implicate în CONFLICT”. Am zis să dau un click să văd ce fel de bătăi se mai organizează în țara noastră dragă, și apoi mă apuc să citesc  (click aici pentru știre).

Realizez cu stupoare că știrea are, ȘOC, 4 rânduri. 2 rânduri are lead-ul și 2 rânduri corpul știrii. Mă rog, să trecem peste asta și peste  “Şapte case au fost Gheorghieni au fost avariate.” și să revenim la ceea ce voiam să vă spun de fapt.

Domne, ori ne tragem dintr-un neam de luptători, ori nu ne mai tragem? Serios, au fost implicați 100 de oameni la o luptă! 100! Ghiciți câți răniți sau morți sunt? Hai că vă zic eu, 0! Cum Dumnezeu se duc 100 de oameni la o bătaie cu topoare și cu bâte și ies 0 răniți?

Până și Ștefan cel Mare, așa mort cum e, ar fi putut să facă o victimă. Se împiedica cineva de un os de-al lui, se lovea la mână, și tot aveam o victimă!

Probabil unii sunt de genul “În loc să te bucuri că nu au existat victime și că intervenția poliției a fost una reușită, tu scrii de rău pe blog?”. Da, chiar scriu de rău pe blog. De ce? Simplu. Poliția intervine doar acolo unde sunt oamenii cu influență deranjați. Pentru un parlamentar sau pentru un deputat sau orice alt personaj care are o oarecare influență în vreun fel anume, se intervine prompt și apar cel puțin 6 echipaje de intervenție. Pentru un om obișnuit care își duce traiul de pe o zi pe alta, până ajung poltistii tu ești deja furat, și eventual îți mai iei și bătaie de la poliție care zic că i-ai chemat degeaba.

În fine, revenind la realitatea, nu știu ce s-a petrecut exact acolo dar se pare că… aparent, nu se prea pare nimic deoarece au scris 2 rânduri legat de știre.

În afară de bannere pro USL, anti ARD, și știri din politică, desigur și alea tot influențate de puterea Uniunii Social Liberale, nu mai găsești nimic interesant. Păcat de presă din România.

Să auzim numai de bine!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Presa din România

  1. Da, George. Așa zic și eu: păcat. Legat de ce ai scris tu, pe mine nu mă deranjează că nu au fost victime (ba din contră). Da’ mă calcă pe nervi cum Realitatea, la fel ca mai toate celelalte, face din țânțar, armăsar.

  2. Pingback: Bătaia-i ruptă din rai | George Safta

Leave a Reply

