George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Hipsterii de România

Am avut ocazia să întâlnesc un hipster care pur și simplu m-a uimit. Avea haine vintage, dar de un prost gust, telefonul bunicii agățat de pantaloni, o pereche de ochelari negrii care, din câte am văzut, nu aveau lentile și o freză gelata într-o parte, gen emo style, doar că asta pare un fel de “best hairstyle of the world” pe lângă ce avea ăla. S-a dat jos dintr-o mașină veche, de pe timpul lu’ tataie și și-a înfipt mâna în buzunar de unde și-a scos aifonu. S-a uitat la el, a apelat pe cineva, l-a băgat în buzunar și apoi și-a scos telefonul din furca pantalonilor și a început să vorbească. A purtat o discuție foarte interesantă cu o tipă, ceva legat de un club. Cu un accent englezo-român a la Connect-R a combinat-o pe tipă și apoi, satisfăcut, a mers unde avea el treabă.

Nu am nimic cu împrumutatul stilurilor din alte părți, dar fă-o, frate, cu gust! Problema la români, din câte am observat, este că vor să fie diferiți de restul. Probabil nu-și dau seama, dar tocmai faptul că vor să fie diferiți, îi face pe toți la fel.

Asta ca asta, dar, într-o seară am ajuns în St. Petersburg pub. Am ieșit și noi ca băieții, într-o seară la o bere și cum era plin mai peste tot, a zis unul că știe un loc ok. Ne-am hotărât să mergem, am văzut că aveau ceva locuri pe acolo, am luat loc la o masă și ne-am comandat.

Acum începe partea bună. Ca DJ era o tipă. Probabil nu înțeleg eu muzică asta, dar timp de 2-3 ore a fost același beat cu mici schimbări pe ici, pe colo. La vreo 30 minute după ce am ajuns noi, s-a umplut barul de hipsteri. HIPSTERS EVERYWHERE! Parcă erau scoși la indigo. Cu un stil puțin gaytonic au dansat 2-3 ore, cel puțin, pe prostia aia de muzică.

Pot să zic că dacă mâine e la modă să te îmbraci gay, probabil 90% din ei vor face asta.

Dar cel mai important, zic eu, este atitudinea. Douchebags!

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

