George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Hello, I’m back! Twilight Saga

Salut!

A trecut ceva timp de când nu am mai scris pe blog, și, după lupte grele de convingere cu mine, se pare că am caștigat și o să mai postez și eu ceva.

De ce zic lupte grele cu mine? Sincer, faptul că nu am mai scris pe blog este legat de timp, și un pic de lene. Între muncă, facultate, sport, și viață socială (care nu are legatură cu calculatorul), am foarte puțin timp pe care să-l petrec pe PC. Așa că preferam să vad un film, ori să mă joc un Dota2, adică să mă relaxez. Dar m-am gândit, what the hell… de ce nu?

Aș vrea să vă vorbesc astăzi despre un lucru care mă stresează de ceva vreme, dar despre care am ales să nu vorbesc până acum. Twilight.

Pe langă faptul că vampirii au fost ”retrogradați” la nivelul lui Thinkerbell (daca nu știti cine e, vă zic eu: este zâna din Peter Pan) și sclipesc la soare mai rău ca un melc radioactiv, au adus și vârcolacii (acele ființe jumătate om, jumătate lup [badass]) la nivelul unor câini care au luat prea mulți steroizi.

Cât despre actori și ideea filmului nu mai zic. O fată, la fel de expresivă ca o scândură, pentru care se bate Zânul Măseluță (un fel de tip care pare să fie constipat la fiecare secvență din film) și un cățel care a înghițit steroizii lui Arnold Schwarzenegger (gelatus combinatozaurus). După multe lupte de convingere și faze penale ea se combină cu tipul, care, o sa aflați mai târziu că este gay (aici mă refer la constipat), și or să aibă un copil.

Problema mare este că află șeful licuricilor și vrea să îi omoare. Acest gayus constipatus a încălcat o regulă de-a lor și s-a combinat cu o muritoare. În cele din urmă, Zânul Măseluță se aliază cu ”Big Bad Wolf” și vor să încerce să reziste atacurilor din partea mafiei licuricilor (Volturi). Restul, dacă vă interesează așa tare, îl vedeți în cinema pentru că este prea oribil de descris.

Dacă nu vreti să vă distrugeți visele din copilărie legate de vampiri și vârcolaci nu vă sfătuiesc să mergeți să vedeti Twilight. Pe langă asta, ar fi un mod foarte prost în care să vă cheltuiți banii. Mai bine mergeți la Hotel Transilvania, care, pentru un desen animat, a transpus foarte bine ideea de vampiri, vârcolaci sau alte creaturi mitice.

Ciao!

P.S. Găsiți un review mai serios la Roxana 🙂

Update: Se pare că asociația gaylor s-a supărat că l-am făcut pe Edward gay și mi-au trimis poza următoare:

Single Post Navigation

3 thoughts on “Hello, I’m back! Twilight Saga

  1. ocssana on said:

    si eu am scris de seria asta ceva 😀 check it out ;;)

  2. Un taliban on said:

    om rau si fara suflet

Leave a Reply

