George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Andrei, leul din FJSC.

Purtând o discuţie cu Andrei, colegul meu mult iubit de la grupa 9, despre motivul pentru care iubim noi femeile am ajuns la concluzia că eu nu am mai scris de mult pe blog, aşa că, uite-mă. În lipsă de activitate şi la sugestia lui m-am decis să scriu ceva despre el.

Prima dată l-am întânlit la fântână la Universitate, de unde urma să mergem pentru introducerea în primul an la FJSC, la R3. Am stat noi şi am discutat pe treptele facultăţii minute bune, unde am aflat că avem multe lucruri în comun.

În facultate ne-am tot întanlit, salutându-ne cu apelativul “bă”, văzându-ne de treabă sau stând şi discutând.

Mai apoi au venit petrecerile. Ca cea de haloween, unde am cărat zeci de beri reci, pe scări, încercând să nu ne prindă garda (gardienii). Desigur, satisfacţia cu care am savurat berile după atâta alergătură a fost extraordinară, ba chiar ne-am felicitat : “Hai coaie că am facut-o şi p’asta. Suntem bărbaţi sau nu mai suntem?”. Am dansat pâna la final, după care ne-am băgat… mâinile în buzunar şi am plecat.

Însă aceasta nu este nici pe departe cea mai trăznită chestie pe care am făcut-o. După halloween, vine Crăciunul. Ce sa facem noi de Crăciun? Am urcat la 6, am cercetat zona, am observat că era decât suc. Gâturile noastre sensibile nu pot să suporte prea mult suc fără băutură, deci, trebuia să facem ceva. Zis şi făcut. După o discuţie scurtă de genul “Hai frăţioare să cumpărăm băutură că aştia o ard sec.”, am luat liftul până jos şi un sprint până la cel mai apropiat magazin de unde am şi luat o sticlă de Scandic (vodka pentru necunoscători).

Din cine ştie ce motive nu mergea liftul şi a trebuit să urcăm scările. După 6 etaje, mare sete ce ni s-a făcut. Mergem noi la 602, ciordim nişte pahare, suc nu mai era… singura opţiune, sec. Închinăm unul pentru morţi şi, hop, pe gât. Mai dăm încă unul în cinstea noastra, încă unul că a venit Crăciunul, încă unul pentru sănătate şi până se ne trezim bine, ne-am îmbatat. Fetele din grupa mea (tzucule eu pe ele) au venit cu ideea de a merge în club. Am coborât noi ce am coborât, până s-au terminat scările. Apoi… din motive bine întemeiate, Andrei a trebuit să plece. (Mă rog a zis ceva de genul “coaie, eu tre să plec. te pup”).

Aceea a fost ultima oară când l-am văzut, până azi, când, ne-am salutat cu specificul nostru salut, şi ne-am urat la mulţi ani!

La mulţi ani, frăţioare! La mulţi ani şi vouă! Să creşteţi mari! 🙂

Single Post Navigation

4 thoughts on “Andrei, leul din FJSC.

  1. foarte posibil sa il cunosc pe acest mare smecher in viata… am impresia ca e un fel de idol pentru tine asa :))

  2. E idol pentru mine asa cum sunt eu pentru el, leule!:)) 😉

  3. iaaa uite..postare despre baiatu baietilor :))

  4. Pingback: Bafta cu Safta « trandav

Leave a Reply

