George Safta

Sunt ceea ce aleg sa fiu!

Student FJSC!

Am început facultatea acum aproximativ o lună şi a fost cel mai frumos lucru pe care l-am trăit! Spun asta nu doar pentru că am început o etapă nouă din viată ci pentru că am întanlit oameni noi dar mai ales pe cei din grupa mea (8) cu care m-am înteles foarte bine înca de la început.

Pe langă faptul că ne vedem la facultate şi ne înţelegem super bine, o parte din noi ne întânlim cel putin o dată pe săptămână şi mergem în club sau facem un party undeva 🙂 în special acasă la Lucs.

Lucs, Alexandra, Simo, Mădă si Anca sunt prietenele mele cele mai bune din grupa, cu care pierd timpul în general şi care sunt absolut extraordinare! Iulian şi Robert sunt printre puţinii băieţi cu care pot vorbi în clasă, nu pentru că aş fi rau şi nu aş vorbi cu ceilalţi doar că nu prea mai am cu cine… ceilalţi doi colegi fiind mai puţin comunicativi iar Mircea mai mereu absent. Daniela este o fată la fel de extraordinară şi foarte descurcăreaţă care ştie să-şi împartă timpul între un job, facultate, party şi pe langă asta îi mai rămâne şi timp liber. Desigur că nu pot să-i ignor şi ceilalţi prieteni pe care i-am adunat de prin facultate, aici încadrându-se şi “my white nigga’ from the south side” Andrei, Allexandra ( da, chiar Allexandra care cântă cu Chris  melodia Strig spre tine), domnişoara Mantea (pe nume real Roxana), Flore, Ana, Alexandra, Bbl şi mulţi alţii 🙂

Cu toate că grupa noastră s-a împărţit în mai multe “bisericuţe”,  suntem uniţi şi ne înţelegem super bine între noi.

Am avut şi primul test la PAO (Presse Assistee par Ordinateur),  nu că aş vrea să mă laud dar am luat un 10. :)) Cursurile domnului Coman ( decanul ) sunt destul de ok, cu toate că ne predă o materie plicticoasă, el stie să se facă plăcut şi ascultat. La cursurile doamnei Roşca, care este totodată şi un foarte bun orator, este o relaxare permanentă desi ce ne predă este o materie destul de atractivă şi incitantă. Restul seminariilor sunt antrenante şi se axează foarte mult pe comunicare, comunicarea fiind principala bază a jurnalismului.

Cam atâtea despre facultate şi despre colegii mei pentru moment!  Cya next time 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

